mandag 9. mars 2009

Team



Det finns mange slags team i hundekjøringsmiljøet; venner, samboere, x-samboere også finns det team med mødre. Ett sånn team har vunnet Finnmarksløpet i dag. Gratulere til Arnt Ola og Anne Lise!

Jeg har strikka og oppdatert alle mulige sider med oppdatering om Finnmarksløpet i hele dag (eller hele helga egentlig, dag og natt). Men med PC´n i fanget i går, sa jeg nok til mamma at jeg skulle trene i dag..  Når hun kommer hjem og finner med sittende på ræva, blir det selvfølgelig kommentarer. Når ska du trene da? E hoinnan vanna? Du får jo itj sett på NRK fra løpet i kveld når du har vorri inne i hele dag! Kjenner tonen, og prøver meg med; "æ kan jo kjør ut etter det e vist på TV".. Men hører selv at det ikke er spesiellt overbevisende. Så jeg prøver med; "men kan æ itj få bestæm de sjøl da?". Svaret er som følger; "nei, for du bli i så dårli humør når du bli liggan etter med treninga..". Og der traff hun spikeren på hode gitt! Etter fjøs hele helga ligger jeg allerede etter. Det blir vanning, pakking i bil, trening og sending på nettTV en eller anna gang seint i kveld.

Ingen kommentarer: